Tuesday, April 22, 2008

DOST SOFRALARI

DOST SOFRALARI



Birkac hafta once sehir disina yaptigimiz ziyaretlerde sevgili ev sahibemiz Gulenay'in hazirladigi harika kahvalti sofrasi ve nefis pastasi resimde gorunuyor. Ellerine saglik Gulenaycim. Guzel tariflere blogundan ulasabilirsiniz. http://www.gulenayinsofrasi.blogspot.com/ (Umarim senden once pastanin resmini koydugum icin bana kizmassin Gulenaayy. Bu arada arsivin harika, bi sene yemek yapmasan idare eder seni blogta :)


Sevgili Seyda'nin o guzel kahvalti sofrasini ise cekmeyi unuttuguma cok hayiflaniyorum. Bizim afacanlarin gurultusu, patirtisi ve oyuncak kavgalari arasinda aklimdan cikmis. Seydacim senin de ellerin dert gormesin, hersey cok guzeldi.

Hava da cok guzeldi o hafta sonu. Arkadaslarla yaptigimiz sezonun ilk piknigi icimizi acti. Darisi dost sofralarini ozleyenlerin basina...


2 comments:

Tatli Hatiralar said...

ooooooooooooh ohhhhh afiyetler olsun, sekerler olsun :) Gulenay bacim, bi dahaki columbus ziyaretimde sendeyim, tabii sen hala columbustaysan, turkiyeye kacmamissan :) nesrincim canimi cektirdin yaa sabah sabah, ay icim bi ezildi bi ezildi .. kocaman opuyorum seni , aksama nurcanlardayiz ;) c u there :)

Gazeteci said...

Yaa Sumeyracim aslinda yemek resmi vs pek yayinlamazdim ama yemek bloglarina ozentimi azicik gidermis oldum boylece. Bu sabah ki senin kahvalti sofran da harikaydi. Ellerine saglik.

Dunyanin dort bir yanindan kapimizi tiklatanlar
 
Locations of visitors to this page