Saturday, April 12, 2008


COCUK MUZESINDE BIR GUN

Birkac hafta once Chicago donusu tatli oglusu biraz daha gezdirelim dedik. Children's Museum'u arkadaslardan duymustum. Oraya gittik. Daha once cocuk muzesine hic gitmedigimden nasil biryer oldugu konusunda pek bir fikrim yoktu. Bildigimiz muzelere benzeyen bir yani yokmus. Cocuklar icin degisik oyun alanlari olusturulmus. Alisveris oyunu oynayacaklari kucuk bir market, market sepetleri, evcilik oyunu alani, muayene odasi, kumlarla oynayabilecekleri genis bir alan, aktivite odasi, icinde oyuncak gemiler ve plastik baliklarin oldugu su dolu bir alan (yani buyuk bir masaya benziyor), banka, belediye otobusu, tekerleklerini takip cikarabilecekleri, tamir aletlerinin oldugu bir araba ve yaninda benzin pompasi, ahir ve ciftlik gibi dizayn edilmis oyun alani vs... Bizimki oynadi kosturdu, guzel bir gun gecirdi. O mutlu olunca, biz de mutlu olduk :)




5 comments:

bahar said...

ay yumosum benim cok tatli olmus tosuncuk yaw...Yerim ben onu...Simdiden muzelere takilsin bakalim masallah....

İmran said...

Tospam benim ne kadar da mutlu görünüyor maş. Kocaman adam olmuş benim minik tospam. Görmeden, duymadan, koklayamadan geçiyor hayat:(
Özledim sizi...

Gazeteci said...

Baharcim gorusemedik seninle uzun zamandir. Gecenlerde oralardaydim. Ozledim sizleri. Asil senin kivircik tosun pasayi sormali, neler yapiyor acaba? Biraraya getirmek lazim bu tosunlari, yoksa eski dostlarini unutacaklar. Bak havalar isinmaya baslayinca, bizim buralar da guzellesmeye basliyor. Bekliyoruz.

Gazeteci said...

Imrancim, canim desme yarami. Biz size hasret, siz bize, boyle geciyor omrumuz... Coookkk ama coookk ozledim sizi, gozumde tutuyorsunuz. Bu arada senin minik tospan tospaliktan cikti, atom karinca gibi bisey oldu, vizir vizir :) :P

Yogun isinde kolayliklar diliyorum sana canim. Web dizayn kralicesi seni :)

NESRIN said...

Bende kizlar kucukken goturmustum cok guzel bir yer.SEVGILERIMLE

Dunyanin dort bir yanindan kapimizi tiklatanlar
 
Locations of visitors to this page