Wednesday, March 9, 2011

Hoşgeldin Bebek


Gönül sevincimiz, Hatice Nevâ'mız geldi. Hoşgeldin güzel bebeğim. İnşaallah ismine lâyık olur, güzel bir ömür sürersin.


Senin geleceğini öğrendiğimiz ilk günlerde okuyordum Çöl -Deniz'i, Hz. Hatice'yi... Bir kızımız olursa adını O'ndan alsın, Onun gibi temiz, O'nun gibi güzel, Onun gibi güzelliklere, hakikatlere erken uyanan olsun dedik. Bir de Nevâ ekledik yanına. Gönül sevinci veren, gönül okşayan nevâ makamı gibi olsun diye... Zaten Hz. Hatice'de sevdiğinin gönül sevinci değil miydi?


1 comment:

Anonymous said...

canim benim bloguna hala yazdigini bilmiyordum, seni defalarca aradim ama gorusmek nasip olmadi. cok sevindim bebisimizin saglikli olduguna. bana yeni tlf nunu ozelden yollar misin? sevgiler. zeynep

Dunyanin dort bir yanindan kapimizi tiklatanlar
 
Locations of visitors to this page